- Ansökningstiden har gått ut och jag väntar på besked, vem ska jag kontakta?
- Svar:
Hör av dig till den kontaktperson som är angiven i annonsen.
- Har min ansökan kommit in?
- Svar:
Om du har fått en bekräftelse via e-post från Bengtsfors kommun är din ansökan inkommen och registrerad hos oss.
- Jag har tidigare sökt en tjänst inom Bengtsfors kommun och ni har därför alla mina uppgifter, räcker det då att jag anmäler mitt intresse för att söka en annan tjänst?
- Svar:
Nej, du måste göra en ny ansökan för varje tjänst.
- Jag vill komplettera/ändra min ansökan, hur ska jag göra?
- Svar:
Hör av dig till den kontaktperson som är angiven i annonsen.
- Kan jag söka flera tjänster i samma ansökan?
- Svar:
Nej, du måste göra en ansökan för varje tjänst du söker. Varje tjänst har ett unikt referensnummer som ska anges i ansökan.
- Vad händer med min ansökan?
- Svar:
När din ansökan kommit in till oss, registreras den och du får en bekräftelse. Därefter påbörjas arbetet med urval, intervjuer och referenstagning. Anställningsavtal skrivs och vi återkopplar avslag till andra sökande.
Hör av dig till den kontaktperson som är angiven i annonsen om du vill veta mer.